Astfel, retailerul a temperat creşterile de peste zece procente din anii anteriori. Evoluţia businessului companiei vine în condiţiile în care atât în 2015 cât şi anul trecut Kaufland a deschis câte cinci magazine pe an. Din 2006, evoluţia afacerilor a continuat să scadă de la un an la altul, ajungând la 10% în 2014. Un an mai târziu însă, businessul a crescut cu 15%,la 9,17 miliarde de lei, dar 2016 a adus o creştere de şase procente, cea mai mică înregistrată de Kaufland până acum. În ultimii cinci ani, afacerile înregistrate de retailerul german au cumulat 40,5 miliarde de lei, adică 9 miliarde de euro, potrivit calculelor ZF. În 2015, Kaufland a devenit primul retailer din economie care a depăşit pragul de 2 miliarde de euro cifră de afaceri, deşi îşi setase acest obiectiv abia pentru 2018. Rezultatul a venit ca urmare a expansiunii rapide, a politicii de preţuri mici şi a reducerii TVA la alimente. În prezent, Kaufland operează o reţea locală de 115 hipermarketuri, după ce a inaugurat trei noi unităţi de la începutul anului. Lanţul de hipermarketuri a anunţat deja că vrea să inaugureze în 2017 cel puţin şase hipermarketuri, astfel că mai are de deschis cel puţin încă trei magazine. În anii anteriori Kaufland a deschis între 5 şi 13 unităţi pe an.