Companii

Businessul Manpower trece de 30 mil. euro cu 6.800 de temporari

Businessul Manpower trece de 30 mil. euro cu 6.800 de temporari

Valentin Petrof, direc­to­rul general al Manpower­Group România

Autor: Adelina Mihai

11.04.2012, 00:06 1182

ManpowerGroup România, una din cele mai mari companii locale cu activităţi în sectorul resurselor umane, mizează pe o creştere a afacerilor de 10 - 15% anul acesta, pe fondul creşterii cererii de angajaţi în regim temporar. În 2011 compania a înregistrat o cifră de afaceri de 26,5 mil. euro, în creştere cu 43% faţă de anul precedent.

"Observăm o creştere a cererilor de la parteneri din sectoare diferite de afaceri, organizaţii care înţeleg că soluţiile flexibile în domeniul re­sur­selor umane le ajută în creş­terea eficienţei şi a produc­ti­vi­tăţii. Estimarea unei creşteri a cifrei de afaceri în 2012 se bazează în principal pe o extindere puternică a seg­mentului de muncă tem­po­rară, mai ales în domenii pre­cum telecom şi banking", a spus Valentin Petrof, direc­to­rul general al Manpower­Group România.

El a mai spus că în 2011 com­pania a înregistrat cele mai bune rezultate financiare de la înfiinţarea pe piaţa lo­cală (2003) datorită noii structuri organizaţionale, a focusului mărit pe clienţi şi a măsurilor de reducere a costurilor. Petrof, 35 de ani, se află la con­du­ce­rea Manpower din mai anul trecut, în locul Cameliei Stăn­culescu, care a condus compania timp de opt ani.

În 2011 prin intermediul companiei s-au angajat peste 6.800 de angajaţi temporari, în creştere cu 73% faţă de 2010. An­gajarea în regim tem­porar oferă angaja­to­ru­lui posibi­li­tatea de a renunţa mai uşor la acest tip de angajaţi în cazul în care producţia scade, nefiind obli­gaţi să negocieze cu aceştia pachete compen­sa­torii sau să ne­gocieze cu sindicatele pro­cesul de restruc­turare. Creş­terea nu­mărului de angajaţi tem­porari a fost şi o con­se­cinţă a intrării în vigoare a noului Cod al muncii în mai anul trecut, care a flexibilizat le­gislaţia în domeniul muncii tem­porare. Printre cele mai mari companii locale care folo­sesc forţă de muncă tem­porară se află Renault, Con­tinental, Delphi, Ce­lestica, Leoni, ArcelorMittal sau Flextronics.

"În ultima perioadă a crescut vizibil numărul par­te­ne­riatelor în care Man­po­wer­Group oferă nu doar forţă de muncă în regim tem­porar, ci soluţii complexe care includ componente de recrutare, evaluare şi con­sul­tanţă sau externalizarea unor activităţi", a mai spus Petrof.

Printre cele mai mari firme de recrutare şi muncă tem­po­rară de pe piaţa locală se mai află companiile Lugera & Makler, APT, Adecco, Gi Group, Trenkwalder sau Agenţia de Servicii Professional. În România Manpower are 14 agenţii în Bucureşti, Timişoara, Braşov, Cluj, Iaşi, Ploieşti, Craiova şi Piteşti.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO