Companii

Campionatul Mondial de Fotbal 2018 majorează încasările restaurantelor din hoteluri: Cum îi atrag hotelurile de lux pe clienţi: ecrane de mari dimensiuni, meniuri speciale de la 50 la 95 de lei de persoană şi oferte de grup

Campionatul Mondial de Fotbal 2018 majorează...

Autor: Mirabela Tiron

02.07.2018, 15:50 354

Hotelurile de lux din Capitală şi­-au pregătit restaurantele şi terasele pentru a atrage cât mai mulţi pasionaţi de fotbal la meciurile din Campionatul Mondial de Fotbal 2018, instalând ecrane de mari dimensiuni, dar pregătind şi platouri speciale şi chiar oferte pentru grupuri. Meciurile reprezintă evenimente ce îi ajută pe hotelieri să atragă în restaurante noi clienţi din oraş, în afara celor care sunt cazaţi deja în hotel.

„Am instalat ecrane speciale în Intermezzo Bar, pe terasele Modigliani Restaurant şi Corso Summer Terrace by Veuve Clicquot, avem un meniu spe­cial şi o ofertă - un bilet de 50 lei, care include o bere şi un platou cu aperitive. Plus şansa de a câştiga un weekend la unul din hotelurile InterContinental din Europa pentru cine ghiceşte echipa câştigătoare a World Cup. Este un război al ecranelor mari, cine îl are pe cel mai mare, ale noastre au 77 inchi cu 55 inchi pentru că nu sunt spaţiile mari. Sunt monitoare profesionale, nu ecrane”, a spus Dana Chiriac, şefa pe marketing a hotelului de cinci stele InterContinental din Bucureşti.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO