Cat costa "Sforaitul"?

11 mar 2009 Autor: Adriana Rosoga

Compania farmaceutica GlaxoSmithKline (GSK), unul dintre principalii jucatori de pe piata locala de profil, a investit peste 500.000 de euro pentru lansarea pe piata a unui nou produs nemedicamentos, "RespirUsor", impotriva sforaitului. "Doar in campania TV, care se va derula in perioada martie-noiembrie, avem bugetate investitii de 300.000 de euro. De asemenea, vom mai distribui in farmacii circa 800.000 de mostre gratuite care ne-au costat 100.000 de lire sterline si vom lansa si un site de informare la sfarsitul acestei luni. In total investitia depaseste 500.000 de euro", spune Monica Faltiska, brand manager divizia Consumer Healthcare a GSK. Marcile GSK Consumer Healthcare prezente pe piata din Romania sunt Coldrex, Aquafresh, Sensodyne, Parodontax, Corega, Panadol. In trimestrul al treilea al anului trecut, GSK se situa pe locul al treilea pe piata de produse farmaceutice cu o cota de 6,8% si vanzari pe piata locala de 114,2 mil. lei (31,9 mil. euro), in crestere cu 15% comparativ cu perioada similara a anului trecut.
 

 

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 11.03.2009

 
Cuvinte cheie:
Monica Faltiska
, GSK
, promovare
, medicament
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Închide