Companii

Cătălin Pozdarie, Hervis: 2017 a fost cel mai bun an de la intrarea pe piaţă, am obţinut o cifră de afaceri de 41,5 milioane de euro

Cătălin Pozdarie, Hervis: 2017 a fost cel mai bun an de...

Autor: Cristina Roşca

02.04.2018, 00:07 680

♦ Retailerul de echipamente sportive a intrat pe piaţa locală în 2007, în plin boom economic, şi a ajuns astăzi la 23 de magazine în principalele oraşe din ţară, în frunte cu Bucureştiul, unde sunt deschise şase unităţi.

„În luna mai o să deschidem două magazine, la Ploieşti şi Drobeta-Turnu Severin. Până la sfârşitul anului mai avem în plan să deschidem, în afară de cele două alte opt magazine, dar depin­dem şi de dezvoltatori“, spu­ne Cătălin Pozdarie, execu­ti­vul român care condu­ce businessul Hervis în România de circa un dece­niu. Din 2017 el a preluat şi con­du­cerea businessului din Germania, unde brandul Hervis este la început de drum.

Hervis este divizia de retail sportiv a grupului austriac Spar, iar la finalul anului trecut compania avea 94 de magazine pe piaţa-mamă din Austria şi alte 116 unităţi în Slovenia, Ungaria, Cehia, Germania, Croa­ţia şi România. România este o piaţă impor­tan­tă dat fiind că pe piaţa locală sunt 23 de ma­gazine şi sunt planuri pentru alte zece doar în acest an. Din totalul magazinelor din România şase sunt în Bucureşti, iar restul în provincie. Capitala este de altfel principala piaţă pentru toţi retailerii din România în contextul în care aici salariul este cu 60% peste media naţională, iar rata şomajului este foarte joasă. Totuşi, decizia Hervis de a paria pe oraşele mari şi medii de provincie poate reprezenta chiar un avantaj pentru companie în contextul în care în oraşe precum Deva sau Râmnicu Vâlcea concurenţa nu este atât de mare.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO