Companii

Câte companii vor oferi angajaţilor tichete sau carduri cadou de Crăciun

Câte companii vor oferi angajaţilor tichete sau carduri cadou de Crăciun

Foto: Shutterstock

Autor: Mediafax

08.12.2011, 13:59 317

Mai puţin de jumătate din salariaţii companiilor private primesc tichete sau carduri cadou de Crăciun, potrivit datelor companiei Edenred România, care estimează o creştere de minim 10% a volumului de astfel de tichete emise în acest an faţă de 2010, pe fondul unei uşoare redresări a economiei.

Potrivit studiilor Edenred România, unul dintre mai mai importanţi emitenţi de tichete şi carduri de beneficii extrasalariale, 30% dintre companiile private oferă salariaţilor tichete cadou, acestea fiind cea mai utilizată formă de recompensă în perioada sărbătorilor de sfârşit de an.

În total, 40% din salariaţii din mediul privat primesc cadouri de Crăciun sub forma tichetelor sau cardurilor cadou, din partea companiilor angajatoare.

"Estimăm că volumul de tichete cadou emise în acest an va înregistra o creştere de minim 10% faţă de anul trecut, datorită unei uşoare redresări a mediului economic şi faptului că firmele au realizat impactul major pe care îl au tichetele de masă şi cadou în motivarea angajaţilor şi economiile pe care le pot realiza utilizând aceste instrumente financiare", a declarat într-un comunicat Philippe Blecon, directorul general al Edenred România.

Dintre diversele variante de cadouri care pot fi oferite de Crăciun de companii, tichetele şi cardurile de cadouri au cel mai eficient cadru fiscal, fiind scutite de taxe salariale şi patronale.
Edenred emite tichete de cadouri sub marca Ticket Cadou, acestea având cea mai mare arie de utilizare din România şi putând fi cheltuite în peste 40.000 de magazine.

În România, peste 30.000 de companii acordă salariaţilor lor diverse tipuri de tichete emise de companie, respectiv tichete de masă, tichete de cadouri, carduri de cadouri şi tichete de vacanţă.

Listată la bursa NYSE Euronext Paris, Edenred activează în 40 de ţări, având 6.000 de angajaţi, aproape 530.000 companii şi organizaţii client, 1,2 milioane de parteneri afiliaţi şi 34,5 milioane de beneficiari.

În 2010, volumul total emis de Edenred a fost de 13,9 miliarde de euro, din care 55% a fost generat în ţările în curs de dezvoltare.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO