Companii

Ce planuri are Farmec Cluj pentru reţeaua de magazine proprii

Ce planuri are Farmec Cluj pentru reţeaua de magazine...

Autor: Cristina Roşca

05.10.2014, 09:00 363

Farmec Cluj vrea să extindă reţeaua de magazine sub brand propriu, după ce a deschis cinci astfel de unităţi la Cluj, Arad şi Timişoara, studiind în prezent piaţa din Bucureşti şi celelalte oraşe mari din ţară.

"Deja am semnat pentru o a doua unitate la Timişoara şi ne uităm la Bucureşti şi la celelalte oraşe mari din ţară. Nu am stabilit încă un număr total de deschideri pentru perioada următoare.“, a spus Mircea Turdean, directorul general al producătorului.

În afară de magazinele proprii, compania din Cluj îşi vinde produsele în supermarketuri, hipermarketuri şi magazine independente. În ultima perioadă producătorul a dezvoltat şi o reţea de magazine par­tener, unde produsele Farmec au un spaţiu dedicat ce poate ocupa între 20 şi 80% din suprafaţa unui magazin.

„Nu in­tervenim în politica de vânzare a acestor magazine, doar le furnizăm mobilier şi materiale promoţionale şi convenim asupra unui spaţiu de expunere. În prezent avem 460 de magazine partener şi vrem ca într-un an să ajungem la peste 1.000.“

În afară de piaţa locală, produsele Farmec sunt prezente şi în peste 40 de pieţe externe, fie în magazine dedicate ca în Grecia, Ungaria sau Emiratele Arabe Unite, fie în reţele de farmacii şi magazine unde ajung prin intermediul distribuitorilor. Exportul reprezintă în prezent circa 4% din businessul companiei.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO