Companii

Ce puteţi citi în această săptămână în Business Magazin: „Inteligenţă românească, servicii globale”

Ce puteţi citi în această săptămână în Business...
20.02.2017, 00:04 169

„Inteligenţă românească, servicii globale”, materialul de pe coperta Business Magazin din această săptămână, prezintă povestea unei afaceri pe care câţiva antreprenori români au gândit-o din start pentru a se adresa clienţilor din întreaga lume şi nu s-au limitat la a face business doar în ţară. OSF, furnizor de servicii de IT orientate către e-commerce, customer relationship management şi cloud computing, are 450 de angajaţi şi clienţi în 17 ţări. În ultimii trei-patru ani, plusurile anuale ale afacerii s-au plasat la 20-30%; în 2016, a ajuns la o cifră de afaceri de 26 de milioane de dolari, în creştere cu aproape 30% faţă de 2015, iar pentru anul în curs are în plan procente asemănătoare, de 25%. Cum a început, care au fost momentele cheie în dezvoltarea afacerii şi despre planurile de viitor, povesteşte Gerard Szatvanyi, fondator şi CEO al OSF.

♦ Aproape că nu există film american în care să nu fie prezentă faimoasa „doughnut” sau „donut”, devenită un simbol al scurtei istorii gastronomice a Tărâmului Făgăduinţei. Iar dacă originile produsului american sunt incerte, cu un trecut ce implică imigranţi olandezi, exilaţi ruşi, cofetari francezi, Irving Berlin, Clark Gable şi câţiva nativi americani, popularizarea modelului american de gogoaşă în România are origini foarte clare: Târgu-Mureş şi antreprenorii ardeleni Marius Muntean şi Andra Otavă. După doi ani de activitate, donuteriile sunt răspândite în toată ţara şi generează afaceri de 10 milioane de lei, arată un material din această săptămână în Business Magazin.

♦ Weekendul începe joi pentru clienţii dornici de distracţie şi pentru artizanii huburilor de entertainment ale Capitalei. Conceptul Nuba, format în prezent din două restaurante care se transformă în club la lăsarea nopţii, se numără printre cele mai noi pariuri în acest sens. După mai puţin de doi ani de activitate, acestea generează afaceri anuale de 3,5 milioane de euro. Care sunt planurile celor trei antreprenori care au lansat restaurantele, citiţi în revista Business Magazin. Ioana Mihai-Andrei

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO