Companii

Ce reclame se văd la TV înainte de Paşte: la drojdie, vopsea de ouă, produse de post, dar şi pastile pentru digestie şi stomac

Autor: Bianca Dorobanţu

14.04.2017, 00:04 387

Alimentele şi băuturile au dominat luni seara prime-time-ul televiziunilor pe trei dintre cele mai urmărite televiziuni locale, ur­­mate de medicamente, in­dustria telecom şi creditele ban­care şi nebancare, conform date­lor oferite de Mediafax Monitori­zare. De altfel, în preajma sărbă­torilor, industria alimentară o depăşeşte pe cea a medicamen­telor ca pondere în reclamele difuzate la TV, conform monito-rizărilor ZF efectuate în ultima jumătate de an. 

Astfel, cele mai promovate produse în prime-time au fost luni seara cele din portofoliul Dr. Oetker, unul dintre cei mai mari jucători din piaţa de ingrediente pentru industria alimentară, cu reclame la drojdie, vopsea pentru ouă sau brandul de produse de post Inedit Food. În reclamele TV s-au mai regăsit condimentele Fuchs, promoţiile retailerilor la diferite produse, frişca HuLaLa, pro­dusele marca Raftul Bunicii de la GoodMills sau dulceaţa Râu­reni. Heineken, al doilea cel mai important jucător de pe piaţa berii din România, a fost destul de vi­zi­bil în calupurile publicitare cu be­rile Bucegi, Golden Brau şi Cidrul Mândru.  Grupul olandez Heine­ken are patru fabrici în Ro­mânia, la Miercurea-Ciuc, Craio­va, Cons­tanţa şi Târgu-Mu­reş.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO