Alimentele şi băuturile au dominat luni seara prime-time-ul televiziunilor pe trei dintre cele mai urmărite televiziuni locale, urmate de medicamente, industria telecom şi creditele bancare şi nebancare, conform datelor oferite de Mediafax Monitorizare. De altfel, în preajma sărbătorilor, industria alimentară o depăşeşte pe cea a medicamentelor ca pondere în reclamele difuzate la TV, conform monito-rizărilor ZF efectuate în ultima jumătate de an.
Astfel, cele mai promovate produse în prime-time au fost luni seara cele din portofoliul Dr. Oetker, unul dintre cei mai mari jucători din piaţa de ingrediente pentru industria alimentară, cu reclame la drojdie, vopsea pentru ouă sau brandul de produse de post Inedit Food. În reclamele TV s-au mai regăsit condimentele Fuchs, promoţiile retailerilor la diferite produse, frişca HuLaLa, produsele marca Raftul Bunicii de la GoodMills sau dulceaţa Râureni. Heineken, al doilea cel mai important jucător de pe piaţa berii din România, a fost destul de vizibil în calupurile publicitare cu berile Bucegi, Golden Brau şi Cidrul Mândru. Grupul olandez Heineken are patru fabrici în România, la Miercurea-Ciuc, Craiova, Constanţa şi Târgu-Mureş.