Companii

Cel mai puternic jucător de pe piaţa francizelor de modă se va extinde cu 20-30 de magazine noi pe an

Grupul arab Peerj are în portofoliu brandurile Pimkie, Swarovski, Armani Jeans, Max&Co, Tous sau CCC

Grupul arab Peerj are în portofoliu brandurile Pimkie, Swarovski, Armani Jeans, Max&Co, Tous sau CCC

Autor: Cristina Roşca

12.10.2015, 00:07 1671

Grupul arab Peerj, cel mai puter­nic din industria de modă în sistem de fran­ciză din România, care are în porto­foliu branduri precum retailerul de încălţăminte CCC, cel de modă Pim­kie sau cel de bijuterii Swarovski, va ajunge la finalul acestui an să nu­me­re 70 de magazine pe piaţa locală şi afaceri de 35 de milioane de euro.

„Doar în acest an ne-am com­ple­tat portofoliul cu Armani Jeans, Max&Co, Tous şi Pimkie, ajungând la un total de 13 branduri, şi conti­nuăm să ne extindem. În următorii doi-trei ani vom continua să ne extin­dem într-un ritm alert, cu 20-30 de ma­gazine noi anual“, spune Sachin Arora, country manager pentru Ro­mâ­nia şi acţionar al grupului.

România este în prezent singura ţară unde grupul din Emiratele Arabe Uni­te Peerj, care a intrat pen­tru pri­ma dată pe piaţa locală în 1999, are ca prin­­cipal focus retailul. În cele­lal­te ţări - Afganistan, Emirate, Irak, India sau Kenia - îşi concentrează aten­ţia asu­­pra unor domenii pre­cum, pe­trol şi ga­ze naturale, logistică, imo­biliare sau industrie.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO