Celebrul brand Chanel deschide oficial magazinul din România săptămâna viitoare

28 mar 2016 Autor: Cristina Rosca

Primul magazin Chanel în România este amplasat în nordul Bucureştiului, în mallul Băneasa Shopping City.

Brandul de lux Chanel, unul dintre cele mai cunoscute din lume, va deschide oficial săptămâna viitoare primul magazin monobrand din România în centrul comercial Băneasa Shopping City din Capitală. Acesta va vinde produse cosmetice şi de parfumerie, nu haine sau accesorii.

De altfel, pentru magazinele de modă Chanel nu oferă francize, mergând direct pe fiecare piaţă, potrivit datelor ZF.

Magazinul din Bucureşti va fi deschis în sistem de franciză de compania Cosrom Cosmetics, importatorul local al cosmeticelor şi parfumurilor Chanel. Ziarul Financiar a scris încă de la finalul anului trecut despre această deschidere.

Până acum, compania Cosrom Cosmetics importa produsele Chanel pe care le distribuia mai departe către reţele de magazine specializate precum Sephora sau Douglas. Compania este deţinută de doi antreprenori - românca Laura Gabriela Dhingra (42 de ani) şi Chrristos Demetris Eliades (61 de ani). Compania Cosrom Cosmetics, fondată acum mai bine de un deceniu, a terminat anul 2014 (ultimul pentru care există date) cu afaceri de 15,1 mil. lei, în creştere cu circa 5%. Cu doar 40 de angajaţi, firma a obţinut în 2014 o marjă de profit de 16%.

Primul magazin Chanel în România este amplasat în nordul Bucureştiului, în mallul Băneasa Shopping City, controlat de oamenii de afaceri Gabriel Popoviciu şi Radu Dimofte. Mallul din nordul Capitalei este unul dintre cele mai importante centre comerciale de pe piaţa locală, fiind amplasat într-o zonă unde locuiesc persoane cu venituri peste medie, clienţii ţintă ai brandului Chanel.

Compania Băneasa Developments, prin intermediul căreia oamenii de afaceri Gabriel Popoviciu şi Radu Dimofte controlează zona comercială a proiectului Băneasa din nordul Capitalei, conduce în ierarhia mallurilor din Bucureşti după ce a înregistrat afaceri de aproape 199 mil. lei în 2014, în creş­tere cu 8% faţă de 2013, în timp ce profitul net a ajuns la aproape 55 mil. lei, mai mare cu 20%.

În acelaşi centru comercial au mai intrat şi alte branduri pe segmentul premium şi de lux, precum Michael Kors sau Armani Jeans. Mallul găzduieşte însă şi marile branduri mass market, în frunte cu Zara şi H&M.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 28.03.2016

 
Cuvinte cheie:
chanel
, deschidere
, magazin
, baneasa shopping city
, romania
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Închide