Companii

Cezar Rapotan de la Arabesque pune brandul MatHaus şi pe magazinul Mr. Bricolage din zona Vitan din Capitală

Prima unitate sub brandul MatHaus a fost deschisă în Iaşi, anul trecut, mişcarea făcând parte din strategia companiei de a renunţa la brandul Mr. Bricolage.

Prima unitate sub brandul MatHaus a fost deschisă în Iaşi, anul trecut, mişcarea făcând parte din strategia companiei de a renunţa la brandul Mr. Bricolage.

Autor: Alina-Elena Vasiliu

24.01.2018, 00:06 6116
„În 2018 se încheie contractul de franciză cu partenerul nostru. Rebranduirea magazinului din calea Vitan este ultima etapă din strategia de transformare a magazinelor Mr. Bricolage în MatHaus“.
Distribuitorul român de materiale de construcţii Arabesque din Galaţi, deţinut de Cezar Rapotan, schimbă numele ultimului magazin Mr. Bricolage din portofoliu în MatHaus, după modelul altor unităţi ale reţelei. Magazinul este situat pe calea Vitan din Bucureşti şi se află acum în renovare. „În 2018, se încheie contractul de franciză cu partenerul nostru. Rebranduirea magazinului din calea Vitan este ultima etapă din strategia de transformare a magazinelor Mr. Bricolage în MatHaus. Este prematur să anunţăm o dată pentru redeschidere“, spune Cezar Rapotan, acţionarul principal al businessului Arabesque.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO