ANTREPRENORI LOCALI

Cezar Rapotan de la Arabesque pune brandul MatHaus şi pe magazinul Mr. Bricolage din zona Vitan din Capitală

24 ian 2018 Autor: Alina-Elena Vasiliu

Vezi galeria foto Prima unitate sub brandul MatHaus a fost deschisă în Iaşi, anul trecut, mişcarea făcând parte din strategia companiei de a renunţa la brandul Mr. Bricolage.

„În 2018 se încheie contractul de franciză cu partenerul nostru. Rebranduirea magazinului din calea Vitan este ultima etapă din strategia de transformare a magazinelor Mr. Bricolage în MatHaus“.

Distribuitorul român de materiale de construcţii Arabesque din Galaţi, deţinut de Cezar Rapotan, schimbă numele ultimului magazin Mr. Bricolage din portofoliu în MatHaus, după modelul altor unităţi ale reţelei. Magazinul este situat pe calea Vitan din Bucureşti şi se află acum în renovare. „În 2018, se încheie contractul de franciză cu partenerul nostru. Rebranduirea magazinului din calea Vitan este ultima etapă din strategia de transformare a magazinelor Mr. Bricolage în MatHaus. Este prematur să anunţăm o dată pentru redeschidere“, spune Cezar Rapotan, acţionarul principal al businessului Arabesque.

Continuarea pe ZFCorporate

ZF Corporate este serviciul de business intelligence al Ziarului Financiar. Pentru a putea avea acces la informatii trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Agricultură, Energie şi altele) - vezi prezentarea video a ZFCorporate. Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 24.01.2018

 
Cuvinte cheie:
ANTREPRENORI LOCALI
, Cezar Rapotan
, brand
, MatHaus
, Mr. Bricolage
, magazine
, materiale de constructii
, strategie
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Abonează-te la Închide