Companii

Chiriac, Il Passo: Lansăm operaţiuni online pe pieţele vecine, iar din 2017 ne gândim să deschidem magazine fizice la Budapesta şi Sofia

Chiriac, Il Passo: Lansăm operaţiuni online pe pieţele...

Autor: Cristina Roşca

08.06.2016, 00:08 654

Retailerul de încălţăminte Il Passo testează pieţele din Ungaria şi Bulgaria cu magazine online şi se gândeşte ca începând cu primăvara lui 2017 să deschidă şi unităţi fizice în capitalele celor două ţări vecine. Mai mult, compania şi-a bugetat ca în acest an să depăşească pentru prima dată pragul de 10 milioane de euro.

„Intrăm pe cele două pieţe iniţial online şi testăm piaţa. Apoi vom face o analiză a climatului comercial de pe cele două pieţe şi vom decide dacă mergem şi cu magazine fizice. Este o investiţie importantă des­chiderea unui magazin fizic, aşa că ne uităm la climatul economic din cele două ţări, dar şi la climatul economic de la nivel european“, spune Petru Chiriac, unul dintre cei doi fondatori ai businessului.

El precizează că prima pe listă pentru un magazin fizic ar fi Bu­dapesta, o capitală tu­ristică importantă în regiune, urmată de Sofia. Momentan pla­nurile retailerului pentru magazine fizice se concentrează pe cele două capitale, nu şi pe alte oraşe.

Decizia Il Passo de a intra pe aceste pieţe vine în contextul în care şi alţi jucători locali au făcut paşi către pieţele străine. Cel mai extins lanţ este Musette, urmat de Denis din Suceava. Acesta din urmă este însă prezent doar pe piaţa din Ucraina, în timp ce Musette a acoperit mai multe pieţe, europene şi  neeuropene. Musette are magazine pe pieţe precum Liban, Mongolia, Franţa, Bulgaria sau Ungaria. Totuşi, cei doi jucători au intrat pe aceste pieţe cu magazine offline, pe când Il Passo intră online.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO