„Intrăm pe cele două pieţe iniţial online şi testăm piaţa. Apoi vom face o analiză a climatului comercial de pe cele două pieţe şi vom decide dacă mergem şi cu magazine fizice. Este o investiţie importantă deschiderea unui magazin fizic, aşa că ne uităm la climatul economic din cele două ţări, dar şi la climatul economic de la nivel european“, spune Petru Chiriac, unul dintre cei doi fondatori ai businessului.
El precizează că prima pe listă pentru un magazin fizic ar fi Budapesta, o capitală turistică importantă în regiune, urmată de Sofia. Momentan planurile retailerului pentru magazine fizice se concentrează pe cele două capitale, nu şi pe alte oraşe.
Decizia Il Passo de a intra pe aceste pieţe vine în contextul în care şi alţi jucători locali au făcut paşi către pieţele străine. Cel mai extins lanţ este Musette, urmat de Denis din Suceava. Acesta din urmă este însă prezent doar pe piaţa din Ucraina, în timp ce Musette a acoperit mai multe pieţe, europene şi neeuropene. Musette are magazine pe pieţe precum Liban, Mongolia, Franţa, Bulgaria sau Ungaria. Totuşi, cei doi jucători au intrat pe aceste pieţe cu magazine offline, pe când Il Passo intră online.