Chiriaşii din Uvertura Mall din Botoşani, aflat în insolvenţă, şi-au majorat vânzările cu 40% în 2017

13 apr 2018 Autor: Alina-Elena Vasiliu

Mallul din Botoşani are o suprafaţă închiriabilă de 15.000 de metri pătraţi. Printre cei peste 60 de chiriaşi se numără branduri precum H&M, Kenvelo, Yves Rocher şi Pepco.

Centrul comercial Uvertura Mall din Botoşani, aflat în insolvenţă, a blocat procedura de vânzare către un nou proprietar după ce anul trecut administratorul judiciar Management Reorganizare Lichidare (MRL) Iaşi şi creditorul Banca Transilvania hotărâseră scoaterea lui la vânzare.

„Acţiunea de vânzare a centrului comercial a fost o iniţiativă a administratorului judiciar şi nu era prevăzută în planul de reorganizare aprobat de creditori. Din acest motiv a fost contestată de creditori în instanţă”, spune Boris Titov, shopping center manager al Uvertura Mall.

Continuarea pe ZFCorporate

ZF Corporate este serviciul de business intelligence al Ziarului Financiar. Pentru a putea avea acces la informatii trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Agricultură, Energie şi altele) - vezi prezentarea video a ZFCorporate. Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 13.04.2018

 
Cuvinte cheie:
Chiriasi
, Uvertura Mall
, Botosani
, insolventa
, reorganizare
, centru comercial
, shopping
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Abonează-te la Închide