Companii

Cine este noul director de strategie de la Petrom

Mihaela Urzică

Mihaela Urzică

Autor: Roxana Petrescu, Cristian Hostiuc

05.05.2015, 00:07 441
Mihaela Urzică, 40 de ani, a preluat din martie anul acesta funcţia de director de strategie, corporate development şi relaţii cu investitorii din cadrul Petrom, cea mai mare companie locală şi unicul producător de petrol şi gaze.

Mandatul Mihaelei Urzică în această funcţie vine după ce timp de aproape patru ani de zile a fost finance manager pentru OMV, acţionarul majoritar al Petrom, fiind responsabilă pentru dezvoltarea operaţiunilor pe explorare şi producţie ale grupului austriac în mai multe state africane.

Din noua funcţie, Mihaela Ur­zică va coordona un departament de 12 persoane care activează ca un fel de institut de statistică dedicat al Petrom, care colectează date din surse proprii, analizează tendinţele şi mişcările greilor din industria petrolieră şi mai departe propune direcţii strategice către conducerea Petrom. Mihaela Urzică raportează direct către Mariana Gheorghe, directorul general executiv al Petrom.

Mandatul Mihaelei Urzică începe într-un moment delicat pentru Petrom, companie afectată atât de prăbuşirea preţului petrolului, cât şi de contextul negativ din piaţa energiei. „La nivel de direcţii strategice, OMV Petrom îşi va păstra strategia anunţată pentru anul 2021, dar este posibil ca ritmul de implementare să sufere anumite amânări din cauza contextului. Direcţiile majore se menţin însă. Cotaţiile cred că se vor menţine şi anul acesta la 50-60 de dolari.“

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO