Clienţii KLM pot primi pe WhatsApp informaţii despre zboruri şi pot contacta angajaţi din agenţiile operatorului aerian

6 sep 2017 Autor: Roxana Rosu

WhatsApp şi KLM Royal Dutch Airlines au demarat un test unic pentru un nou serviciu pe WhatsApp, prin care compania aeriană oferă clienţilor săi din întreaga lume informaţii despre confirmarea rezervării, notificari de check-in, îmbarcare, actualizarea statusului de zbor şi răspunde la întrebări în 10 limbi diferite direct pe WhatsApp, prin intermediul aplicaţiei oficiale WhatsApp Business.

KLM este una dintre primele companii şi prima companie aeriană din întreaga lume cu un cont confirmat de WhatsApp Business.

Aplicatia a fost pusă în funcţiune în câteva ţări deja, iar serviciul va deveni disponibil pe scară largă în următoarele săptămâni.

"Sunt foarte mândru deoarece KLM este prima companie aeriană din lume cu un cont WhatsApp Business. Acest parteneriat unic cu WhatsApp subliniază poziţia noastră de pionier al aviaţiei. Vrem să fim acolo unde sunt clienţii noştri şi, având în vedere cei 1 miliard de utilizatori, trebuie să fii pe WhatsApp. Prin acest cont WhatsApp Business, oferim clienţilor noştri din întreaga lume o modalitate sigură de a primi informaţiile despre zboruri şi de a pune întrebări 24/7. Acesta este cu siguranţă un pas important în strategia noastră de social media. " a declarat Preşedintele şi CEO KLM, Pieter Elbers.

Prin aplicaţie, clienţii KLM pot să contacteze direct agenţii KLM, 24/7. Serviciul este disponibil clienţilor care rezervă bilete sau se conectează prin KLM.com şi aleg opţiunea de a primi informaţii prin intermediul WhatsApp.

 
Cuvinte cheie:
clienti
, informatii
, business
, aplicatie
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Închide