Companii

Coca-Cola HBC România va distribui produsele Monster Energy

Coca-Cola HBC România va distribui produsele Monster Energy

Autor: Mădălina Dediu Panaete

15.06.2016, 14:43 1586

Coca-Cola HBC România, liderul pieţei de băuturi răcoritoare, va distribui pe piaţă brandul de băuturi energizante Monster Energy, diversificându-şi astfel gama de produse din această categorie din care mai face parte şi Burn.

Coca-Cola HBC România a devenit importatorul şi distribuitorul oficial pentru brand-ul Monster Energy, în urma unui acord global, conform căruia Companiei Coca-Cola (The Coca-Cola Company) îi revine un procent de aproximativ 16,7% din capitalul producătorului de băuturi Monster, o investiţie cotată la 2,15 miliarde dolari.

Băutura energizantă Monster Energy este distribuită pe piaţa din România de către Coca-Cola HBC România din luna aprilie 2016. La nivel local, marca Monster este disponibilă în patru variante, ambalate în doze de 500 ml: Energy (energizant clasic), Absolutely Zero (fără zahăr, zero calorii), Ripper (70% băutură energizantă şi 30% suc natural de fructe) şi Assault (combinaţie răcoritoare de energizant cu suc carbonatat).

„Extinderea portofoliului nostru de băuturi energizante cu un brand atât de puternic ne aduce şi mai multă valoare şi întrevedem multe oportunităţi în viitor. Energizantele rămân un segment extrem de dinamic. Piaţa băuturilor energizante a înregistrat o creştere de două cifre anul trecut”, a declarat Jaak Mikkel, Director General al Coca-Cola HBC România.

În Europa, Grupul Coca-Cola Hellenic distribuie Monster Energy în 20 de ţări în care îşi desfăşoară activitatea: Cehia, Ungaria, Slovacia, Austria, Bulgaria, Elveţia, Cipru, Estonia, Grecia, Letonia, Lituania, Polonia, Italia, România, Slovenia, Croaţia, Bosnia, Ucraina, Serbia şi Macedonia. Coca-Cola HBC este unul dintre cei mai mari furnizori de mărci de băuturi energizante din punct de vedere valoric, având o creştere continuă în această categorie. Coca-Cola HBC România va continua să implementeze strategia stabilită la nivel de Grup pentru segmentul băuturilor energizante, care este axată pe promovarea ambelor mărci - atât Burn, cât Monster.

Marca Monster Energy a fost lansată în SUA în anul 2002, de către Hansen Beverage Company şi a ajuns rapid la statutul de brand global, fiind comercializată în 115 ţări din întreaga lume.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO