Coca Cola, cel mai mare îmbuteliator de băuturi răcoritoare de pe piaţa locală, a înregistrat în 2012 o creştere de 1% a volumelor vândute în România, conform raportului financiar al companiei mamă.
Astfel, Coca Cola a vândut în România 162,7 mil. navete de băuturi în 2012, comparativ cu 160,7 mil. în anul precedent.
Brandul cu cea mai puternică creştere a fost Coca Cola Zero, care a înregistrat un avans de "două cifre", iar vânzările de ice tea au fost şi ele pe plus în special datorită lansării recente a unui nou sortiment.
Vânzările gigantului american nu au fost anul trecut foarte bune nici în ţările din jur, în Bulgaria acestea crescând cu doar 1%, în Ucraina au scăzut cu 6%, iar în Polonia s-au micşorat cu 1%. Nici în Grecia lucrurile nu stau prea bine, volumele având un declin de 14%.
La nivel mondial, venitul net din vânzări al Coca Cola Hellenic a crescut cu 3%, la 7 mld. euro, chiar dacă volumul vânzărilor Coca Cola Hellenic a stagnat la 2,08 mld. nave.
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels