Companii

Coca-Cola România şi Moldova are un nou director de marketing

Nicoleta Eftimiu

Nicoleta Eftimiu

Autor: Mădălina Dediu Panaete

07.05.2014, 00:00 225
Nicoleta Eftimiu, un manager cu o experienţă de 11 ani în cadrul sistemului Coca-Cola, a fost numită începând cu 1 mai în funcţia de marketing manager pentru Coca-Cola România şi Moldova.  Anterior, ea a ocupat funcţia de sparkling soft drinks senior activation marketing manager în cadrul Coca-Cola România şi Moldova, având în grijă brandurile de băuturi carbonatate precum Coca-Cola, Sprite şi Fanta. Funcţia actuală a Nicoletei Eftimiu, 38 de ani, reprezintă o extindere a funcţiei anterioare, ea preluând în plus şi băuturile necarbonatate precum Cappy sau Nestea şi apa minerală Dorna, Izvorul Alb şi Poiana Negri.  Absolventă a ASE Bucureşti, managerul a mai activat şi în cadrul agenţiei Mercury Promotions, deţinând conturi precum P&G, SAB Miller, Nestle, Beiersdorf sau Kraft Foods. În România sistemul gigantului internaţional este format din Coca-Cola România (filială a The Coca-Cola Company, proprietarul mărcilor înregistrate) şi Coca-Cola HBC România, care îmbuteliază şi distribuie produsele Coca-Cola sub licenţa The Coca-Cola Company în România. Afacerile îmbuteliatorului au fost în 2012 de circa 435 mil. euro. 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO