Companii

Comerţ: online-ul câştigă teren în rândul tinerilor, dar pieţele şi chioşcurile rămân cele mai căutate

Comerţ: online-ul câştigă teren în rândul...

Autor: Cristina Roşca

27.11.2015, 00:07 986

Magazinele online care vând în special produse ali­men­tare sunt tot mai populare în rândul tinerilor, însă în con­tinuare cele mai frec­ven­ta­te canale de vânzări ră­mân pie­ţele agroalimen­ta­re şi ma­ga­zinele tradiţionale de pro­ximitate.

„Adolescenţii şi familiile ma­ture cumpără mai ales din ma­gazinele de proximitate, ti­nerii combină pentru cum­pă­răturile săptămânale în egală mă­sură pieţele tradi­ţionale şi co­merţul modern, în timp ce fa­miliile mai tinere preferă pieţele şi super­marketurile“, spun analiştii agenţiei de me­dia Starcom MediaVest, care a realizat studiul „Consumer Report 2015.“

Potrivit aceluiaşi studiu, comerţul electronic este folosit frec­vent de către segmentele de consumatori mai tineri, în cea mai mare măsură de către adolescenţi, în ciuda faptului că aceştia nu au voie să cumpere din magazinele online deoarece nu au împlinit 18 ani.

Comerţul modern, cel tradiţional şi online-ul se bat toate pentru cele 16-17 mld. euro pe care românii le cheltuie anual în comerţul cu dominantă alimentară.

Magazinele de bloc, chioşcurile şi alimentarele se regăsesc cel mai frecvent în preferinţele românilor pentru că sunt şi cele mai numeroase.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO