Companii

Compania de curierat DPD a avut afaceri mai mari cu 27% în primele nouă luni

Compania de curierat DPD a avut afaceri mai mari cu 27%...

Autor: Mădălina Dediu Panaete

26.10.2016, 11:38 396

DPD România, unul dintre cei mai importanţi jucători de pe piaţa locală de coletărie şi curierat expres, a avut în primele nouă luni ale anului o creştere a cifrei de afaceri de 27% faţă de perioada similară a anului trecut. Evoluţia cifrei de afaceri a fost susţinută de o creştere a volumului de expediţii cu 36% în primele nouă luni.

În această perioadă, afacerile DPD România au fost generate, cu precădere, de livrările pe plan intern, care au reprezentat 80% din totalul expedierilor efectuate de companie. Trimiterile din ţară în străinătate au avut o pondere de 15%, în timp ce 5% dintre coletele livrate de curierii DPD au ajuns din străinătate în ţară.

„Eforturile noastre s-au concentrat pe îmbunătăţirea serviciilor, atât pentru parteneri, cât şi pentru clienţii e-shop-urilor. Am mărit capacitatea de manipulare şi sortare din Bucureşti şi Sibiu, prin două noi depozite, am crescut flota auto şi ne-am axat pe dezvoltarea serviciului de livrare de marfă paletizată în regim de curierat, DPD Pallet One. Totodată, am implementat plata cu cardul la livrare, prin echiparea curierilor cu terminale mPOS ultraportabile”, a declarat Lucian Aldescu, CEO DPD România.

Plata cu cardul la destinaţie, introdusă de DPD România în urma unui parteneriat încheiat cu MasterCard şi UniCredit Bank, este disponibilă în prezent în Bucureşti, iar începând de anul viitor va fi implementată, gradual, la nivelul întregii ţări.

”Toate demersurile şi investiţiile de până acum ne-au ajutat să ne apropiem vertiginos de target-ul impus la începutul anului, care vizează, pentru 2016, un plus de 30% in cifra de afaceri şi majorarea volumelor cu 35%. Trendul ascendent se va menţine şi în perioada următoare, direct proporţional cu evoluţia e-commerce-ului, cel mai important pilon pentru piaţa de curierat”, completează Lucian Aldescu. 

Conform CEO-ului companiei, cele mai multe livrări pentru curierii DPD România, la nivelul primelor trei trimestre, au fost în martie, august şi septembrie, cele trei luni cumulând 35% din totalul înregistrat în perioada analizată.

Dynamic Parcel Distribution (DPD) a avut anul trecut afaceri de 21 de milioane de euro. Piaţa de curierat a ajuns anul trecut la 370 milioane de euro, conform estimărilor anterioare ale DPD România. Pe această piaţă compania concurează cu FAN Courier sau Urgent Cargus. 

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO