Companii

Contra curentului pe piaţa de electro-IT: italienii de la De’Longhi au deschis magazine monobrand în mallul Băneasa şi la Cluj

Magazinele monobrand sunt operate de compania M&N Italy Trading, cu afaceri de 26 mil. lei anul trecut

Magazinele monobrand sunt operate de compania M&N Italy Trading, cu afaceri de 26 mil. lei anul trecut

Autor: Cristina Roşca

28.07.2016, 00:00 867

Producătorul italian de electrocasnice De’Longhi are în România două magazine monobrand, unu în Capitală în mallul Băneasa Shopping City şi unu la Cluj, acestea fiind operate însă de distribuitorul exclusiv al brandului pe piaţa locală.

Potrivit datelor de pe site-ul propriu, magazinele sunt operate de compania M&N Italy Trading, cu afaceri de 26 mil. lei anul trecut, cu o marjă de profit net de 10% şi cu 23 de salariaţi. Businessul companiei a crescut cu peste 50% în 2015 versus 2014. M&N Italy Trading are codul CAEN „Comerţ cu ridicata al apa­ratelor electrice de uz gospodăresc, al aparatelor de radio şi televizoarelor“. Activitatea acesteia cuprinde astfel nu doar retail (magazine monobrand De’Longhi), ci şi distribuţie.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO