Companii

Controlul dur al costurilor dublează profitul net al MOL România în primele şase luni. Afacerile au rămas constante

Una dintre direcţiile de dezvoltare ale MOL pe termen lung este transformarea benzinăriilor în centre de servicii, în mijlocul acestei strategii fiind conceptul de Fresh Corner implementat în anumite staţii la nivel de grup

Una dintre direcţiile de dezvoltare ale MOL pe termen lung este transformarea benzinăriilor în centre de servicii, în mijlocul acestei strategii fiind conceptul de Fresh Corner implementat în anumite staţii la nivel de grup

Autor: Roxana Petrescu

24.10.2016, 00:07 688

MOL România, filiala locală a grupului petrolier ungar MOL, şi-a menţinut afacerile în primul semestru al anului, evoluţia businessului reflectând fidel tendinţa de creştere a consumului de carburanţi suprapusă cu scăderea preţurilor medii faţă de perioada similară a anului trecut. Controlul mai dur al costurilor a dublat însă profitul companiei, care anul acesta a intrat pe podiumul pieţei petroliere devansându-i pe ruşii de la Lukoil, potrivit propriilor informaţii.

Aceste informaţii oglindesc evo­luţia companiei MOL Româ­nia Petroleum Products, gru­pul ungar fiind şi pro­prietarul firmei MOL Retial Comerţ, fosta ENI România, companie care ad­mi­nistra cele 42 de benzinării Agip cumpărate de MOL la jumătatea anului 2014 şi rebranduite.

Astfel, potrivit informaţiilor de la Regis­trul Comerţului, în prima jumătate a acestui an MOL România a înregistrat un business de 2,079 miliarde de lei, relativ egal cu nivelul de 2,082 de miliarde de lei înregistrat în pe­rioada similară a anului trecut. Deocamdată, da­tele semestriale pentru businessul MOL Retail Comerţ nu sunt disponibile la Re­gis­trul Comerţului, dar potrivit celor mai recente informaţii de la Ministerul Finanţelor com­pania a terminat anul trecut cu un busi­ness de 431 de milioane de lei.

Datele publicate de grupul MOL la nivel de grup arată că în primele şase luni ale anu­lui, compania a vândut pe plan local 311.000 de tone de produse petroliere, în creştere cu 16% faţă de perioada similară a anului trecut, prin intermediul unei reţele formată din 205 puncte de alimentare, la finalul lunii iunie.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO