Aceste informaţii oglindesc evoluţia companiei MOL România Petroleum Products, grupul ungar fiind şi proprietarul firmei MOL Retial Comerţ, fosta ENI România, companie care administra cele 42 de benzinării Agip cumpărate de MOL la jumătatea anului 2014 şi rebranduite.
Astfel, potrivit informaţiilor de la Registrul Comerţului, în prima jumătate a acestui an MOL România a înregistrat un business de 2,079 miliarde de lei, relativ egal cu nivelul de 2,082 de miliarde de lei înregistrat în perioada similară a anului trecut. Deocamdată, datele semestriale pentru businessul MOL Retail Comerţ nu sunt disponibile la Registrul Comerţului, dar potrivit celor mai recente informaţii de la Ministerul Finanţelor compania a terminat anul trecut cu un business de 431 de milioane de lei.
Datele publicate de grupul MOL la nivel de grup arată că în primele şase luni ale anului, compania a vândut pe plan local 311.000 de tone de produse petroliere, în creştere cu 16% faţă de perioada similară a anului trecut, prin intermediul unei reţele formată din 205 puncte de alimentare, la finalul lunii iunie.