Companii

Cora: În fiecare an când Paştele pică mai devreme e un lucru bun pentru vânzări

Cora: În fiecare an când Paştele pică mai devreme e un lucru bun pentru vânzări

Autor: Cristina Roşca

31.03.2012, 08:14 632

Prognoza retailerului vine duce ce 2012 a avut un început diferit, ianuarie fiind o lună bună, dar februarie şi martie au fost marcate de rezultate medii, "deloc ieşite din comun". Vestea bună va veni însă de la luna aprilie, când au loc sărbătorile Pascale. "În fiecare an când Paştele pică mai devreme e un lucru bun pentru vânzări.", spune directorul executiv al reţelei de hipermarketuri.

În acest context, Lejeune speră la o creştere a afacerilor cu 4-5% comparativ cu 2011, când avansul a fost de 4%. În 2010 afacerile lanţului de hipermarketuri s-au ridicat la 1,38 mld. lei (329 mil. euro), ceea ce înseamnă că anul trecut au urcat la 1,43 mld. lei.

"Afacerile au fost ajutate de vânzările bune din decembrie, de vânzările de jucării şi de cele trei deschideri. Dacă nu am fi deschis, am fi avut afaceri în stagnare. Profitul a scăzut, dar am rămas profitabili", a mai spus Lejeune, care conduce o companie cu un profit de 15,7 mil. euro în 2010.

Şi în acest an vânzările vor fi ajutate de deschideri, însă doar într-o mică măsură, în condiţiile în care toate cele trei hipermarketuri anunţate vor fi inaugurate pe final de an. Magazinul din Slobozia va avea 5.000 mp, iar cele din Bacău şi Bucureşti câte 9.000 de metri pătraţi fiecare.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO