Companii

Cosmetic Plant estimează în acest an afaceri de peste 2 mil. euro

Susana Laszlo, director general al Cosmetic Plant

Susana Laszlo, director general al Cosmetic Plant

Autor: Cristina Bellu

03.05.2016, 11:16 136

„Lansarea gamelor Miere şi Lăptişor de Matcă şi LiftUP, la finele lui 2015, dar şi a cremelor aniversare în acest început de an, alături de parteneriatele încheiate cu noi distribuitori şi de creşterea notorietăţii brandului au avut, cu siguranţă, un impact pozitiv în business-ul companiei în primul trimestru din 2016”, a spus Susana Laszlo, director general al Cosmetic Plant.

În privinţa planurilor pentru perioada următoare, Susana Laszso este de părere că al doilea trimestru din an va aduce o creştere de cel puţin 10 – 12% a afacerilor companiei, iar pentru întregul an compania mizează pe un avans cu cel puţin 10 procente a cifrei de afaceri, la circa 2,2 mil. euro, acest lucru fiind susţinut de extinderea reţelei de distribuţie şi a exporturilor, dar şi de lansarea de noi produse.

Exporturile din prima parte a anului au însemnat pentru companie o extindere a gamei de sortimente pe piaţa din Ungaria cu 17 produse noi.„Piaţa din Ungaria este una foarte importantă pentru noi şi ne bucurăm să vedem deschiderea clienţilor către produsele noastre, acesta fiind şi motivul pentru care am decis sa ne extindem sortimentaţia şi pe această piaţă”, a mai spus Susana Laszso.

Potrivit afirmaţiilor sale, în perioada următoare, compania ar putea lansa exporturi şi pe alte pieţe.

În prezent, portofoliul Cosmetic Plant include peste 100 de produse, împărţite în 14 game sortimentale grupate în funcţie de ingredientul activ principal (gălbenele, cătină, ulei de măsline, ceai verde, ulei de argan etc.) sau de utilizarea produsului (protecţie solară, anticelulită, îngrijirea părului).

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO