Companii

Cristian Ţepelea, master-francizat Ixina: A vinde o bucătărie de 10.000 de euro este de 100 de ori mai greu decât să vinzi o maşină cu 100.000 de euro

Cristian Ţepelea, master-francizat Ixina: A vinde o...

Autor: Răzvan Botea

16.05.2018, 11:36 815

Afacerile cu mobilă de bucătărie este un segment aparte. A vinde o bucătărie de 10.000 de euro este de 100 de ori mai greu decât să vinzi o maşină cu 100.000 de euro. Este un business greu, dar are şi nişte avantaje foarte mari: profitabilitatea netă finală poate fi şi de 15, a spus Cristian Ţepelea, master-francizat Ixina, în cadrul evenimentului Forumul de franciză Transilvania.

„Nu spaţiul este cel mai important factor. Cel mai important este să vorbeşti cu clientul. O bucătărie o cumperi o dată la 10-15 ani. Se vede omul care a mai cumpărat o bucătărie, ştie ce vrea, de aceea e foarte important la prima întâlnire să stăm o oră cu clientul ca să ne dăm seama de profilul acestuia şi ce i se potriveşte.”

Ce a mai declarat Cristian Ţepelea la Forumul de franciză Transilvania:

  • Avem un brand foarte bine construit, cunoaştem segmentul bucătăriilor.
  • Cea mai mare provocare a fost deschiderea magazinului din Bucureşti.
  • Peste 50.000 de bucătării se vând anual anual de către Ixina.
  • Avem acum un nou parteneriat şi o nouă promoţie. Putem aduce o mobilă din Germania şi în trei săptămâni să fie montată în casă.
 
 

Citiţi pe larg declaraţiile speakerilor de la Forumul de Franciză Transilvania, precum şi o analiză privind perspectivele acestei pieţe în ediţiile viitoare ale Ziarului Financiar.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO