Grupul METRO, cel mai important jucător din comerţul local, aîncheiat anul cu vânzări de 1,831 mld. euro, în scădere cu 3,5%faţă de anul anterior. Criza se resimte şi mai puternic învânzările pe metru pătrat, care depăşesc cu puţin 5.000 de euro,faţă de 7.500 de euro în 2007, potrivit calculelor ZF.
Metro, prezent pe piaţa locală cu Metro Cash & Carry şireal,- Hypermarket, cu un total 51 de magazine (fără cele patruMetro Punct pe care raportul financiar al grupului german nu leinclude), nu a reuşit să egaleze performanţa din 2007 nici în ceeace priveşte vânzările totale, când cu 14 magazine mai puţin aveapeste 1,9 mld. euro.
Metro Cash & Carry a realizat anul trecut vânzări de 1,137mld. euro, în scădere cu 7,3%, iar vânzările real,- s-au majorat cu3,4%, până la 694 mil. euro.
Mai mult, germanii au disponibilizat anul trecut peste 1.200 deangajaţi, cei mai mulţi dintre aceştia de la Real.
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels