Companii

Cu un singur magazin, Peek & Cloppenburg vinde de 12 mil. euro

27.07.2010, 23:04 696

Peek & Cloppenburg, unul dintre cele mai importante branduride fashion din Germania, a raportat afaceri de 11,7 mil. euro (49,2mil. lei) în 2009, primul an de prezenţă integrală pe piaţa dinRomânia.

Cu 51 de angajaţi, retailerul a avut anul trecut un profit de300.000 de euro. Conducerea companiei nu a oferit nicio informaţielegată de evoluţia businessului în doi ani de când marca germanăeste pe piaţa din România. Compania a pătruns la nivel local înaprilie 2008, cu un magazin de tip "department store" pe osuprafaţă de 4.200 de metri pătraţi, distribuită pe două niveluri.La acel moment de boom economic, Peek & Cloppenburg s-a număratprintre brandurile intrate pentru prima dată în România, jucătoriinoi pe piaţă ocupând 50% din suprafaţa centrului comercial BăneasaShopping City din nordul Capitalei. În primele trei zile de ladeschidere, magazinul a fost vizitat de numeroşi clienţi, timpulpetrecut la casele de marcat fiind de circa jumătate de oră,potrivit celor care au vizitat mallul imediat după lansare.

Cele peste 200 de branduri internaţionale comercializate îninteriorul department store-ului, printre care Armani Collezioni,Hugo Boss, Polo Ralph Lauren, Max Mara, Armani Jeans, Calvin KleinJeans, Diesel sau DKNY JEANS i-au adus retailerului 10 milioane deeuro (37,08 mil. lei) din aprilie până în decembrie 2008.

La nivel internaţional, Peek & Cloppenburg are o reţea demagazine de peste 100 de unităţi în 16 ţări din Europa.

Cele mai importante branduri internaţionale de fashion prezenteîn România sunt Zara, C&A, New Yorker sau Mango. Pentru anulviitor este aşteptat şi H&M.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO