Cum a ajuns reţeaua Mega Image să închidă magazine pentru că au început să concureze cu propriile supermarketuri

14 mar 2014 Autor: Mediafax

Reţeaua de supermarketuri Mega Image a ajuns la 300 de magazine pe piaţa locală, după una dintre cele mai agresive campanii de extindere din România ultimului deceniu, care a atras atenţia competitorilor dar şi a site-urilor de satiră, un rtim care însă a dus şi la închiderea unor magazine proprii pentru că îşi făceau reciproc concurenţă.
 
În luna februarie, Mega Image a închis două magazine de proximitate Shop&Go din zona Fundeni şi zona Moşilor, neprofitabile pentru că se aflau foarte aproape de supermarketuri Mega Image, potrivit reprezentanţilor companiei.
 
 
Planurile de viitor ale companiei prevăd însă continuarea extinderii reţelei.
 
Astfel, în 7 martie, Mega Image a deschis magazine Shop&Go pe Strada Ion Câmpineanu, Strada Porumbacu, Aleea Buhuşi şi Strada Foişorului. Vineri, 14 martie, retailerul a mai deschis o nouă unitate pe Bulevardul Camil Ressu, a 300-a reţelei. Suprafeţele magazinelor variază între 80 şi 96 metri pătraţi şi au o gamă de peste 2.000 de produse alimentare.
 
Până la finalul lunii martie, Mega Image urmează să mai deschidă alte două magazine noi.
 
Fondat în 1995, Mega Image este cel mai mare lanţ de supermarketuri din România cu o reţea ce cuprinde în prezent 300 magazine în Bucureşti, Constanţa, Ploieşti, Piteşti, Braşov, Târgovişte şi alte oraşe, sub mărcile Mega Image (168), Shop&Go (131), AB COOL FOOD (1).
 
Potrivit unor prezentări ale Delhaize, veniturile grupului în România au crescut cu peste 35% în trimestrul al doilea al anului trecut şi cu aproximativ 30% în trimestrul al treilea. În 2012, compania a obţinut un profit net de 3,5 ori mai mare decât în 2011, de 46,7 milioane lei (10,5 milioane euro), la o cifră de afaceri cu 44% mai ridicată, de 1,75 miliarde lei (394 milioane euro).
 
Totodată, un raport al Consiliului Concureţei situează Mega Image pe locul şapte în topul reţelelor moderne de retail, în funcţie de vânzările din 2012, după Kaufland, Carrefour, Lidl, Real, Auchan şi Penny&XXL şi înaintea cora, Profi şi Billa.
 
 
Intră în comunitatea Facebook Ziarul Financiar, locul unde ziarul vorbeşte cu tine
Cuvinte cheie:
mega image
, magazine
, supermarketuri

Campurile marcate cu rosu nu sunt valide!

Comentariul a fost adaugat si va aparea dupa ce va fi moderat!

Comentariile vor fi publicate doar după moderarea acestora de către redactori. Nu vor fi publicate comentariile care conţin injurii, un limbaj licenţios, instigare la încălcarea legii, la violenţă sau la ură, precum şi acuzaţii fără acoperire. De asemenea, pentru o mai bună comunicare, vă rugăm să oferiţi o adresă de mail validă. Vă mulţumim!

Intră în comunitatea Facebook Ziarul Financiar, locul unde ziarul vorbeşte cu tine
vreaupresedinte.ro
Inchide