Companii

Cum justifică Gregory’s revenirea în România: Vedem potenţial pentru business, economia va continua să crească

George Makridis afirmă că a decis să revină în România în 2017, după ce compania a realizat două studii de piaţă care au relevat printre altele că lumea ţine minte brandul, sendvişurile şi cafeaua Gregory’s.

George Makridis afirmă că a decis să revină în România în 2017, după ce compania a realizat două studii de piaţă care au relevat printre altele că lumea ţine minte brandul, sendvişurile şi cafeaua Gregory’s.

Autor: Cristina Roşca

25.07.2018, 00:07 1153

Lanţul de restaurante Gregory’s din Grecia a revenit recent pe piaţa locală după o pauză de câţiva ani, criza financiară fiind responsabilă pentru decizia grupului de a-şi concentra atenţia doar pe piaţa-mamă. Acum lanţul face o nouă încercare justificând decizia prin faptul că există potenţial de business.

„În ultimii ani România a avut cea mai mare creştere eco­nomică din Europa, de circa 7% anul trecut, iar pentru acest an este estimat un plus de 5%. Se prevăd noi creşteri, aşa că potenţial pentru business există“, spune George Makridis, CEO-ul Green Break SRL, compania prin care grecii operează reţeaua Gregory’s pe plan local.

Grupul din Grecia vrea ca în cinci ani să ajungă la 80 de unităţi operate în sistem de franciză de către parteneri. Gregory’s este o afacere de familie fondată în 1972 la Atena, care astăzi numără circa 330 de restaurante în Grecia, toate operate în sistem de franciză.

„Există diferenţe mari între situaţia de astăzi şi cea din 2000 când am venit noi prima dată în România. Pe de-o parte, PIB-ul României era atunci o trieme din cât este astăzi. Noi aveam atunci 30 de restaurante în Grecia, astăzi avem peste 330.“

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO