Companii

Daniel Gross, Penny Market: Noi, ca discounter, nu avem creşteri spectaculoase, dar în perioadă de criză nu postăm nici scăderi puternice

Daniel Gross, director general al Rewe România: La finalul lunii octombrie vom avea 212 magazine la nivel naţional şi ne propunem să ajungem la 220-225 până la finalul anului, menţinând obiectivul de 400 de unităţi pentru următorii ani

Daniel Gross, director general al Rewe România: La finalul lunii octombrie vom avea 212 magazine la nivel naţional şi ne propunem să ajungem la 220-225 până la finalul anului, menţinând obiectivul de 400 de unităţi pentru următorii ani

Autor: Cristina Roşca

11.10.2017, 20:54 463

Businessul reţelei de magazine de tip discount Penny Market ar putea sări în acest an de pragul de 3 miliarde de lei pe fondul unui avans de circa 8%, similar celui din 2016, potrivit estimarilor ZF.

Daniel Gross, directorul ge­ne­ral al companiei, afirmă că pen­tru reţelele de dis­count avan­sul businessului este re­la­tiv constant indiferent de con­­textul economic. Mai exact, un retailer care acti­vea­ză pe un alt format va re­simţi mai puternic atât o pe­rioadă de creştere sus­ţinută, cât şi o criză economică. Compania Rewe România, care ope­rea­ză reţeaua de peste 210 magazine Penny Market, a obţinut anul trecut o cifră de afa­ceri de 2,87 mld. lei după un avans de circa opt procente. „În anul 2016 am avut o evoluţie bună, iar în 2017 se menţine trendul şi am avut o evoluţie similară. Retailerii care vând produse mai scumpe cresc mai mult, dar implicit în perioade de criză experimentează o scădere mai accentuată. Noi, prin prisma profilului nostru, beneficiem de creşteri mai puţin spectaculoase, dar şi de scăderi mai puţin spectaculoase în perioade de criză“, explică executivul român.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO