Companii

Danone a investit 3 mil. euro să producă lactate bio în fabrica din Bucureşti

Danone a investit 3 mil. euro să producă lactate bio...

Autor: Mădălina Dediu Panaete

17.09.2019, 00:07 1891

Natalia Gelshtein-Kiss, director general Danone pentru România: Văd potenţial de creştere pentru piaţa locală şi cred că este un moment bun pentru investiţii.

Natalia Gelshtein-Kiss, managerul care conduce din aprilie 2017 businessul de pe plan local al producătorului francez de iaurturi Danone, crede că dezvoltarea sectorului de bunuri de larg consum din ultimii doi ani şi nivelul consumului de iaurt sub media europeană sunt premise care aduc potenţial de creştere pentru piaţa locală în următorii ani.

„În 2017-2018 am văzut că piaţa de FMCG a crescut în toate categoriile atât în volum, cât şi în valoare. Asta face ca premisele pentru viitor să fie bune, chiar dacă creşterile încetinesc“, a spus Natalia Gelshtein-Kiss, di­rec­tor general Danone pentru România, Bulgaria şi ţările adriatice. Comparativ, consumul în Bulgaria este de 17kg per capita în medie, iar în Suedia este 22kg per capita.

Compania va demara la sfârşitul lunii octombrie şi producţia de produse lactate proaspete bio în fabrica din Bucureşti, investind peste 3 mil. euro într-o nouă linie de producţie.

„Piaţa de bio a început să se dezvolte acum aproximativ trei ani şi a ajuns la circa 5% din piaţa de lactate. Ştim că este foarte important pentru români ca produsele să fie locale şi am decis că dacă vrem să fim prezenţi pe piaţa bio trebuie să avem un produs realizat aici.“ Grupul francez Danone are o fabrică de lactate în Bucureşti şi produce peste un milion de iaurturi zilnic. Brandurile din portofoliul companiei sunt Danone, Activia, Actimel, Danonino, Cremosso, Casa Bună, Danette şi YoPro.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO