Compania de stat a avut lunar un avion cu defecţiune tehnică în ultimele cinci luni, sute de pasageri fiind blocaţi în aeroporturi, ajungând la destinaţie cu întârziere de câteva ore bune.
Vineri, un avion al companiei aeriene Tarom, cu 117 oameni, s-a întors la Bucureşti din zborul către Amsterdam din cauza unei defecţiuni tehnice, la 35 de minute după decolare. „După verificări, tehnicienii au constatat că a fost vorba de o defecţiune minoră la instalaţia de climatizare“, au transmis oficialii companiei Tarom.
Incidentul are loc după ce în august un alt avion al Tarom a lăsat blocaţi 150 de pasageri în aeroportul din Madrid, aeronava având defecţiuni tehnice. În iulie, alţi 153 de pasageri au fost blocaţi câteva ore în aeroportul din Timişoara, oficialii companiei anunţând o defecţiune tehnică la aeronava ce trebuia să plece din Bucureşti. Şi în iunie cinci curse Tarom erau anulate de pe aeroportul din Otopeni, două avioane Airbus având defecţiuni tehnice. Şi în mai un avion al Tarom ce opera o cursă de la Bucureşti la Belgrad a aterizat de urgenţă la Timişoara din cauza depresurizării cabinei.