În România se vând anual saune în valoare de circa 1-1,5 milioane de euro, segmentul fiind destul de nişat în contextul în care preţul de pornire al produselor este de circa 1.200 de euro, iar în funcţie de gradul de customizare poate trece de 20.000 de euro.
„Saunele sunt personalizate în funcţie de spaţiul şi nevoile clienţilor. Preţurile variază şi pornesc de la 2.000 de euro. Se remarcă o creştere în cererea pentru saune, atât în domeniul privat, cât şi public (spa-uri, clinici, hoteluri etc). Anul trecut, am vândut cu 45% mai mult decât în 2015 şi estimăm o creştere de 35% pentru 2017“, spun reprezentanţii Delta Studio, un business specializat în designul interior, care poate livra soluţii complete de amenajare interioară.
Compania comercializează atât saune uscate de tip finlandez, cât şi saune umede de tip hammam.
Oferta pe piaţă pentru astfel de produse este însă mai complexă, existând un apetit local şi pentru camere saline, de exemplu, dar şi pentru produse complementare saunelor, cum ar fi frigidarium sau snow chambers, al căror scop este de a închide porii după saună.