Companii

Dealerii a 25 de mărci auto şi moto speră să-şi atragă clienţi la un târg de profil din Bucureşti

Sursa foto: Mihai Dăscălescu

Sursa foto: Mihai Dăscălescu

Autor: Bogdan Alecu

31.03.2014, 00:00 666

Cea de-a doua ediţie a Salonului Auto Moto (SAM), ce va fi organizată săptămâna viitoare în Piaţa Constituţiei din Capitală, va reuni dealerii a 25 de mărci de maşini şi motociclete care vor încerca să-şi atragă clienţi dintre cei aproape 50.000 de vizitatori aşteptaţi. Anul trecut la SAM au fost circa 40.000 de vizitatori, potrivit companiei organizatoare, K Group Corporation, companie care a organizat la finalul anului trecut şi revelionul de la Palatul Parlamentului.

Salonul Auto Moto, ca şi Salonul Auto Bucureşti (SAB), organizat toamna la Romaero Băneasa, au venit să „umple“ golul lăsat de anularea Salonului Internaţional Auto Bucureşti (SIAB). Ultimul SIAB a fost organizat în 2007, iar ediţiile următoare au fost anulate pe fondul crizei economice şi reducerii pieţei auto cu 80% în ultimii şase ani.

Spre deosebire de salonul internaţional, unde mărcile auto sunt prezente prin intermediul importatorilor, iar bugetul unui stand „la standarde“ ajunge şi la peste un milion de euro, la saloane precum SAM sau SAB maşinile sunt prezentate de către dealeri, iar costurile sunt mult mai mici, de ordinul miilor de euro.

Potrivit organizatorilor, în cadrul salonului vor fi prezenţi dealeri ai unor mărci auto precum Maserati, Mercedes-Benz, Volvo, Ford, Opel, Honda, Mazda, Suzuki, Chevrolet, Peugeot şi dealeri ai motocicletelor Triumph, Kawasaki, Suzuki, Ducati şi BMW, pe o suprafaţă expoziţională de 9.000 mp, în interior, şi 30.000 mp spaţii exterioare. 

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 31.03.2014

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO