Retailerul de echipamente sportive Decathlon, prezent pe piaţa locală din 2009, a deschis primul magazin din Botoşani şi a ajuns la 20 de magazine în cele mai mari oraşe ale ţării. Decathlon se extinde astfel în Botoşani, un oraş care a fost ocolit în trecut de marile reţele de comerţ din cauza puterii de cumpărare reduse. Francezii de la Decathlon au mai deschis anul trecut încă două magazine în zona Moldovei, la Focşani şi Bacău, iar în Bucureşti deţin patru magazine. „Am ales să deschidem al cincilea magazin din zona Moldovei, la Botoşani, pentru că am avut numeroase reacţii pozitive de la clienţi care îşi doreau un magazin Decathlon în oraşul lor“, a spus Alex Domşa, director de expansiune în cadrul Decathlon România. Suprafaţa magazinului din Botoşani este de 1.100 de mp, iar produsele oferite pot fi utilizate în 50 de sporturi. Lanţul Decathlon mizează pe o politică de preţuri mici şi mărci private, iar o parte dintre articolele din portofoliu, printre care biciclete, haine şi pantofi, sunt produse local.