Companii

Decathlon şi-a dublat businessul însă vânzările per magazin sunt la jumătate

Autor: Cristina Roşca

05.09.2011, 11:19 207

Decatlon a ajuns în mai puţin de doi ani la o cifră de afaceri de 76,7 mil. lei (18,3 mil. euro) anul trecut, dublă faţă de 2009.

Retailerul francez de articole sportive, care deţine şase magazine, a reuşit astfel să se apropie de cel mai vechi şi cel mai mare jucător de pe această piaţă, Intersport.

Totuşi, în 2009 compania a realizat afaceri de 38,3 milioane de lei (9 milioane de euro) doar cu magazinul din Militari, deschis la începutul lunii aprilie a acelui an.

Anul trecut compania a reuşit vânzări duble cu o reţea de cinci unităţi, ceea ce arată că vânzările per magazin au scăzut la circa 15 mil. lei (3,66 milioane de euro), mai puţin de jumătate faţă de 2009, potrivit calculelor ZF. Totuşi Decathlon are cele mai mari vânzări per magazin, aproape de trei ori mai mari decât cele ale Intersport (1,25 milioane de euro) şi Hervis (1,3 milioane de euro), dar şi suprafaţa maga zinelor este mai mare.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO