Depanero încheie un parteneriat cu Vodafone pentru reparaţii la telefoane mobile pentru clienţii programului de loializare Happy Mall

22 feb 2018 Autor: Roxana Rosu

Depanero, firmă de service electro-IT din România, a încheiat un parteneriat cu Vodafone România, prin care oferă clienţilor care accesează programul de loializare Happy Mall al operatorului telecom servicii de reparaţii atât pentru telefoane mobile, cât şi pentru echipamente electro-IT.

Serviciile Depanero sunt disponibile clienţilor care accesează programul de loializare Happy Mall din aplicaţia MyVodafone pentru Android.

Clienţii beneficiază de servicii de reparaţii în garanţie şi post-garanţie pentru telefoane şi tablete până la frigidere şi maşini de spălat, pentru care primesc un discount de 20% din valoarea manoperei reparaţiei unuia sau mai multor produse în aceeaşi comandă.

„Dorim să oferim valoare adăugată clienţilor care utilizează serviciile din programul Happy Mall. Este un serviciu pe care l-am considerat necesar pentru consumatorul final, întâlnirea între cerere şi ofertă fiind imediată. Pe baza informaţiilor oferite de Vodafone despre utilizatorii care sunt activi în aplicaţie, estimăm că în prima jumătate a acestui an vor apela la serviciile noastre aproximativ 1.000 de clienţi”, a declarat Adrian Antohi, director general Depanero.

În medie, 36.000 de telefoane mobile şi 90.000 de electrocasnice mici şi mari în garanţie şi post-garanţie intră în service-ul Depanero în fiecare an. Depanero livrează lunar servicii de consultanţă şi reparaţii pentru o medie de 30.000 de clienţi.

Depanero, fostul Servskills, este deţinut de eMAG şi are aproximativ 300 de angajaţi. 

 
Cuvinte cheie:
it
, romania
, clienti
, servicii
, reparatii
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Abonează-te la Închide