Piaţa şi economia locală reprezintă o bună şcoală pentru a pregăti executivii grupului Renault înainte de a-i trimite în Rusia, în timp ce uzina de la Mioveni reprezintă un model de dezvoltare pentru AvtoVaz, este de părere Nicolas Maure, cel care a condus Automobile Dacia între 2014 şi 2016, la un an după ce a plecat la Togliatti, „cartierul general“ al constructorului rus, controlat acum de Alianţa Renault-Nissan.
„România poate fi considerată o „punte“ de tranziţie între Vest şi Est sau chiar o „şcoală“ deoarece sunt similarităţi cu Rusia. Spre exemplu Codul muncii este foarte asemănător, comportamentele sunt similare. Însă Rusia are 140 mil. locuitori, iar România 19 mil. locuitori, iar România este mai latină, Rusia este mândră de ce a reuşit în programul spaţial cu oameni precum Iuri Gagarin (primul om în spaţiu - n.red.)“, a declarat Nicolas Maure.