Friedrich Wachernig, membru în boardul dezvoltatorului austriac S Immo, care deţine în Bucureşti mallul Sun Plaza, spune că nu exclude pe viitor o eventuală vânzare a centrului comercial.
„Nu luăm în considerare acum, însă, dacă am primi un preţ bun, am putea vinde Sun Plaza. Niciodată să nu spui niciodată, poate în viitor“, spune Wacherning. Sun Plaza a fost inaugurat în 2010, iar anul trecut vânzările au crescut cu 17,7% faţă de 2015.
La o medie anuală a vânzărilor de 170 de milioane de euro, cât spunea compania că avea în 2014, rezultă că mallul a ajuns anul trecut la un total cuprins între 200 şi 240 de milioane de euro, potrivit calculelor ZF.
Centrul comercial Sun Plaza, din sudul Capitalei, trece, în această perioadă, printr-o etapă de reconfigurare de 30 de milioane de euro, care va aduce 40 de magazine noi în plus.
Pe piaţa centrelor comerciale din Capitală, una dintre tranzacţiile reper a fost cea în care Raiffeisen a vândut, în 2014, mallul Promenada din zona de nord către sud-africanii de la NEPI, pentru o sumă de 148 mil. euro.