Companii

Din culisele venirii H&M în România

Din culisele venirii H&M în România
17.08.2010, 14:11 62

Surse din piaţă spun că suedezii au venit de pe poziţii de forţăîn România: dezvoltatorii trebuie să asigure cel puţin o parte dincosturile cu amenajarea spaţiului şi să accepte plata unei chiriiprocentuale reprezentând circa 6-8% din cifra de afaceri.

Impactul în piaţa de retail va fi unul major: investiţiile înamenajarea primelor magazine ar putea depăşi 6 milioane de euro. Pelângă magazinele din Cotroceni Park şi Băneasa Shopping City, celpuţin alte trei contracte au fost parafate deja în Capitală:Bucureşti Mall, Plaza România şi Unirea Shopping Center.
În afara Bucureştiului, pe lista scurtă a H&M sunt proiecteleIulius Mall din Timişoara şi Cluj, City Park din Constanţa, UnireaBraşov şi, cel mai probabil, Palas din Iaşi. Potrivit informaţiilordin piaţă, suedezii au început procesul de recrutare a echipeilocale de management, în condiţiile în care intrarea pe piaţă afost realizată de către echipa din Polonia, coordonată de cătreDawid Gosniciak.
"Lucrează cu cinci firme de recrutare pentru toate poziţiile, cuexcepţia consultanţilor de vânzări", spun surse de pe piaţa derecrutare.
"Vor avea şi un departament puternic de marketing. Vor băga banimulţi în promovare, cum nu s-a mai văzut de ceva timp în piaţă",spun surse din imobiliare.

Citiţi mai multe despre venirea gigantului H&M înRomânia pe www.businessmagazin.ro

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO