Companii

Distribuţie Oltenia: În scurt timp, electricianul va veni la client doar cu o tabletă. Trebuie să creştem eficienţa

Prin staţiile modernizate, scade consi­derabil timpul de rezolvare a problemelor

Prin staţiile modernizate, scade consi­derabil timpul de rezolvare a problemelor

Autor: Alina-Elena Vasiliu

24.02.2017, 00:04 458

Până în 2018, electricienii vor putea rezolva problemele clienţilor într-un timp mult mai scurt decat în prezent folosindu-se doar de o tabletă, este de părere Miron Albă, director direcţia strategie si dez­voltare active în cadrul Distribuţie Oltenia, companie din grupul ceh CEZ, care asigură alimentarea cu energie electrică în şapte judeţe din sudul ţării - Argeş, Dolj, Gorj, Mehedinţi, Olt, Teleorman şi Valcea.

"Prin staţiile modernizate, scade consi­derabil timpul de rezolvare a problemelor. Cred că, în scurt timp, electricianul va veni acasă la client doar cu o tabletă, nu cu întregul echipament cu care vine acum, şi va face astfel întregul traseu optim pentru rezolvarea problemei clientului. Ţintim o îmbunătăţire a eficienţei noastre cu 15-20% în acest sens", a spus Miron Albă în cadrul unei conferinţe de presa la sediul din Piteşti al companiei.

Distribuţie Oltenia şi-a planificat in­vestiţii în instalaţii şi în modernizarea reţelei pentru îmbunătăţirea parametrilor tehnici. Compania dezvoltă, cu o investiţie de 95 de milioane de euro, un concept numit Smart Transformation, care presupune instalarea unor contoare inteligente, managementul datelor furnizate de contor şi al forţei de muncă mobile.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO