Companii

Distrigaz Sud renunta la masinile cu sofer ale sefilor

21.09.2009, 17:07 85

Fosta Distrigaz Sud, devenita recent GDF SUEZ Energy Romania,companie cu afaceri de peste un miliard de euro specializata infurnizarea gazelor naturale, a luat o noua masura pentru reducereacosturilor: a renuntat la soferi si la masini alegand in schimb ofirma de taxiuri. Masura nu are legatura cu parcul auto folosit decompanie pentru interventiile necesare la retele de gaze.

"Nu este vorba de foarte multe persoane, in jur de 30, pentru cafirma nu a intervenit asupra flotei destinata interventiilor. Inschimb, se pot face economii destul de mari printr-o astfel demasura pentru ca nu mai exista costuri privind mentenanta masinilorrespective, plata asigurarilor si altele. Firma de taxiuri cu cares-a incheiat contractul are o prezenta buna la aeroport", spunsurse din piata. Reprezentantii GDF SUEZ Energy Romania nu au pututfi contactati pana la inchiderea editiei pentru informatiisuplimentare.

Foarte multe companii au anuntat de la inceputul anului masuride reducere a costurilor pentru a face fata scaderii vanzarilor pefondul crizei. Dincolo de disponibilizari sau anularea unorproiecte de investitii, companiile au inceput sa ia in vizorcheltuielile cu publicitatea, inlocuirea deplasarilor cuvideoconferinte, reducerea consumului de articole de papetarie saurenuntarea la trainingurile si petrecerile pentru angajati.

Consumul de gaze naturale a fost extrem de afectat din cauzacrizei care a dus la inchiderea periodica a marilor consumatori cumar fi de exemplu combinatele chimice. Potrivit datelor Transgaz,compania nationala de transport al gazelor naturale, in primele optluni ale anului cererea a scazut cu circa 25-30% comparativ cuperioada similara a anului trecut, Romania ajungand sa consumecantitati de gaze similare cu cele din urma cu 20-30 de ani.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO