Companii

Doi antreprenori din Cluj speră la vânzări de jumătate de milion de euro din papioane

Investiţia într-un singur magazin este cuprinsă între 10.000 şi 25.000 de euro, în funcţie de suprafaţă

Investiţia într-un singur magazin este cuprinsă între 10.000 şi 25.000 de euro, în funcţie de suprafaţă

Autor: Alina-Elena Vasiliu

17.11.2017, 16:00 1094

Papionette, afacere fondată la Cluj-Napoca în 2011 de antreprenorii români Claudia Pantazi (29 de ani) şi Robert Pantazi (36 de ani), vinde papioane, cămăşi, cravate, şosete şi eşarfe.

Un business de familie care comercializează papioane şi alte accesorii vestimentare a ajuns la şapte magazine în cen­tre comerciale din Bucureşti şi alte oraşe mari din ţară şi estimează pentru 2017 afaceri de jumătate de milion de euro.

„Fiind un business de nişă, începutul anului (ianuarie-martie) este totdeauna mai dificil, deoarece producem şi vindem accesorii în general pentru ceremonii, nunţi, botezuri sau diferite evenimente. Odată cu începerea nunţilor, se creează un echilibru”, spune Robert Pantazi, directorul general al companiei Papionette House.

În prezent, există magazine Papionette în AFI Cotroceni şi Băneasa Shopping City (Bucureşti), Iulius Mall Cluj, VIVO! Cluj, VIVO! Constanţa, Iulius Mall Timişoara, Mega Mall şi Palas Mall, dintre care unele sunt în sistem de franciză. Proprietarii vor să deschidă un magazin şi în Braşov, în incinta spaţiului pentru copii Superland. Investiţia într-un singur magazin este cuprinsă între 10.000 şi 25.000 de euro, în funcţie de suprafaţă.

„În viitor, intenţionăm să deschidem magazine Papionette în oraşele Sibiu, Galaţi, Oradea şi Ploieşti. Pentru anul 2017, estimăm o cifră de afaceri de 500.000 de euro. Profitul va fi undeva la 50.000 de euro, dar reinvestim totul în magazine, produse şi utilaje.“

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO