Companii

Doraly alocă 15 mil.euro pe trei ani pentru repoziţionarea ca parc de tip cash&carry şi retail şi numeşte un CEO care a lucrat în boardul Orange şi Ikea

Doraly alocă 15 mil.euro pe trei ani pentru...

Autor: Roxana Rosu

23.10.2017, 12:06 1166

Doraly Expo Market, primul şi unul dintre cele mai mari parcuri comerciale specializate în articole pentru casă şi produse alimentare din România, l-a numit pe Alexandru Rusu în funcţia de CEO, acesta având o experienţă profesională şi antreprenorială de peste 15 ani, ca senior executive şi membru în board-ul unor companii precum Orange şi IKEA.

 “Mandatul meu la Doraly coincide cu un amplu proces de repoziţionare început în urmă cu un an, proces care urmăreşte tranziţia de la un parc comercial de tip en-gros către unul modern, de tip cash&carry si retail adresat atât comercianţilor cât şi consumatorilor finali. În ceea ce priveşte articolele pentru casă, marea majoritate a comercianţilor deja vând în sistem de retail o gama extinsă şi diversificată de produse de iluminat, sanitare, articole de uz casnic, decoraţiuni, textile şi altele. Vom continua investiţiile în modernizarea şi extinderea parcului, iar în paralel avem în plan dezvoltarea unor canale alternative de vânzare pentru clienţii noştri.” a declarat Alexandru Rusu, CEO Doraly.

Anul trecut Doraly a început un proces de repoziţionare către comerţul de tip cash&carry, retail şi logistic şi a investit circa 6 milioane de euro în dezvoltarea a două noi pavilioane cu suprafaţa de 9.200 mp, precum şi modernizarea unor pavilioane existente.

În 2017 parcul commercial a demarat un nou program de investiţii care se va derula pe 3 ani, în valoare totală de 15 milioane de euro, pentru extinderea suprafeţei comerciale cu 15.000 mp, modernizarea pavilioanelor existente şi dezvoltarea canalelor alternative de vânzare.

Cifra de afaceri a firmelor care îşi desfăşoară activitatea în parcul comercial a fost de peste 700 de milioane de euro în 2016. Doraly are anual peste 3 milioane de clienţi.

Dezvoltat pe o suprafaţă de teren de 260.000 mp, parcul comercial Doraly Expo Market deţine 30 de pavilioane moderne, cu o suprafaţă totală închiriabilă de peste 80.000 mp, având peste 850 de spaţii comerciale.

În prezent, spaţiul include 550 de firme şi o ofertă de peste 550.000 de articole.

Doraly Expo Market a  fost înfiinţat în 1993, fiind primul parc comercial specializat pe produse alimentare şi non-alimentare. Dezvoltat pe o suprafaţă de 260.000 mp, pe ambele părţi ale Sos. Bucureşti-Urziceni, la km 12,5, în localitatea Afumaţi, jud. Ilfov, Doraly Expo Market are 850 de spaţii comerciale în 30 de pavilioane modern.

 
 
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO