Ana Vişian (28 de ani), o tânără cu experienţă în publicitate şi în media online, a pariat 25.000 de euro împreună cu o prietenă pe o „piscină urbană“, o cameră plină cu 100.000 de bile albe din polietilenă aduse din China care să fie „refugiul“ de relaxare al tinerilor după serviciu. Cele două tinere speră să ajungă la încasări de 65.000 de euro în acest an.
Piscina Urbană şi-a propus să atragă angajaţii din companii, mai ales că a primit deja, printre clienţi, grupuri care s-au organizat pentru teambuildinguri cu echipa de la job.
„Accesul în spaţiul cu bile se face în baza unei programări, iar costul este de 30 de lei/oră/persoană. Încercăm să nu aglomerăm prea mult spaţiul, astfel că programăm în acelaşi timp 5-6 persoane, dacă acestea nu se cunosc, iar când e vorba despre grupuri, limita maximă este de 10-12 persoane.“
În schimbul acestei taxe, clienţii se aruncă în piscina cu bile, asemenea spaţiilor de joacă pentru copii umplute cu bile colorate. De altfel, Piscina urbană nu-i exclude nici pe cei mici: „Am avut vizitatori şi de 2-3 ani. Cei până în 12 ani trebuie supravegheaţi în permanenţă de părinţi, însă supravegherea se transformă în joacă. E o ocazie foarte bună pentru părinţi să petreacă timpul cu copilul, să se joace în voie. Se întăreşte conexiunea părinte-copil atunci când se joacă împreună“, povesteşte Ana Vişian.
La mai puţin de o lună de la deschidere, care a avut loc pe 14 ianuarie, tinerele spun că au primit un feedback încurajator. În prima săptămână au avut peste 170 de clienţi, iar estimările pentru viitor sunt de aproximativ 100 de oameni pe săptămână. Investiţia iniţială a fost de 25.000 de euro, din care o parte a venit din accesarea unor fonduri europene. Numai costul de producţie şi de transport al bilelor comandate din China, 30% transparente, pentru a crea un efect de spumă, s-a ridicat la 10.000 de euro.