Laurenţiu Stan, un tânăr care a lucrat 17 ani în IT&C în companii precum Orange sau Euroweb, a intrat în urmă cu trei ani pe o nişă de piaţă, a lampioanelor de hârtie, afacere care în prezent îi aduce 50.000 de euro.
„Am lucrat 17 ani în mediul corporatist, în zona de IT&C. În urmă cu trei ani, după preluarea Euroweb, mi-am reevaluat traseul profesional şi mi-am dat seama că aveam de ales între a lua un an sabatic, a da curs unor oferte venite tot din zona corporatistă şi a intra în antreprenoriat“, a spus marţi la ZF Live Laurenţiu Stan.
A ales să lanseze Seven Last Muse împreună cu un prieten care avea deja o tipografie pentru pungi de hârtie, rezultatul fiind un produs nou, inovator, denumit LightBag, un lampion sub forma unei pungi dreptunghiulare, cu pastilă de ceară în interior.
„Firma are posibilitate mare de dezvoltare. În prezent, cea mai mare parte din venituri vine de la clienţii din străinătate, mai obişnuiţi decât românii să cumpere astfel de produse perisabile.“