Energie

Alianţă surpriză: E.ON vrea să-şi vândă energia către români pe marketplace-ul eMag

Alianţă surpriză: E.ON vrea să-şi vândă energia...

Autor: Ştefan Stan

08.11.2017, 12:35 806

E.ON lansează un nou canal destinat clienţilor casnici, într-o secţiune dedicată pe platforma eMAG, în urma unui parteneriat cu cel mai mare retailer online din România, potrivit unui anunţ al companiei.

E.ON susţine că noua platformă face parte dintr-un proces menit să simplifice pentru clienţi procesul de a contracta energie.

„Ne dorim să fim acolo unde sunt clienţii noştri, iar transferul către mediul online este o realitate a lumii în care trăim. Ne adresăm clienţilor digitali din România, clienţilor obişnuiţi să îşi facă cumpărăturile online şi pentru care, chiar şi contractarea energiei electrice trebuie să se întâmple la fel de facil ca şi adăugarea oricărui alt produs în coş. Credem că în viitor platformele digitale vor fi tot mai mult prezente în viaţa noastră”, a declarat Claudia Griech, Chief Commercial Officer al E.ON, Clienţi Rezidenţiali.

Clienţii care vor cumpăra produse E.ON vor putea încheia contractul online contractul de furnizare a energiei, iar accesul la informaţii legate de indexul contorului, factura electronică, plată online sau grafice de consum, se realizează prin intermediul contului E.ON Myline, disponibil şi pe aplicaţia mobilă.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO