Energie

MOL a ajuns la cinci „supermarketuri“

MOL România are o cotă de piaţă de 15%, cu o reţea formată din 200 de puncte de alimentare.

MOL România are o cotă de piaţă de 15%, cu o reţea formată din 200 de puncte de alimentare.

Autor: Roxana Petrescu

30.10.2015, 08:00 1060
În benzinăriile-supermarket ale reţelei se găsesc produse precum făină, fasole, fructe, legume, dar şi detergenţi.
 
MOL România, al patrulea cel mai mare jucător din piaţa petrolieră locală care deţine o reţea de 200 de puncte de alimentare, a ajuns la cinci benzării în care a implementat conceptul Fresh Corner, un format nou de magazin din incinta staţiei de carburanţi a cărui sortimentaţie se apropie destul de mult de cea a unui supermarket. MOL a decis să implementeze acest concept la nivel de grup în contextul în care mai toate companiile petroliere încearcă să-şi trasnforme benzinăriile în centre de servicii.
 
„Într-adevăr, MOL România a introdus deja în 5 benzinării din reţeaua sa noul concept al grupului MOL, Fresh Corner. Acesta presupune un nou format de magazin, în premieră pentru o reţea de benzinării, întrucât oferă produse din domeniul alimentelor proaspete şi cumpă­răturilor zilnice de produse de larg consum“, spun reprezentanţii MOL România.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO