MOL România are o cotă de piaţă de 15%, cu o reţea formată din 200 de puncte de alimentare.
În benzinăriile-supermarket ale reţelei se găsesc produse precum făină, fasole, fructe, legume, dar şi detergenţi.
MOL România, al patrulea cel mai mare jucător din piaţa petrolieră locală care deţine o reţea de 200 de puncte de alimentare, a ajuns la cinci benzării în care a implementat conceptul Fresh Corner, un format nou de magazin din incinta staţiei de carburanţi a cărui sortimentaţie se apropie destul de mult de cea a unui supermarket. MOL a decis să implementeze acest concept la nivel de grup în contextul în care mai toate companiile petroliere încearcă să-şi trasnforme benzinăriile în centre de servicii.
„Într-adevăr, MOL România a introdus deja în 5 benzinării din reţeaua sa noul concept al grupului MOL, Fresh Corner. Acesta presupune un nou format de magazin, în premieră pentru o reţea de benzinării, întrucât oferă produse din domeniul alimentelor proaspete şi cumpărăturilor zilnice de produse de larg consum“, spun reprezentanţii MOL România.