Energie

MOL îşi transformă jumătate din reţea în „benzinării-supermarket“

Conceptul Fresh Corner acordă o mai mare importanţă produselor alimentare proaspete şi cumpărăturilor pentru acasă

Conceptul Fresh Corner acordă o mai mare importanţă produselor alimentare proaspete şi cumpărăturilor pentru acasă

Autor: Roxana Petrescu

26.01.2017, 00:07 4287

MOL România, filiala locală a grupului petrolier ungar MOL, al treilea cel mai puternic jucător din piaţa petro­lieră locală, spune că până la finalul acestui an vrea ca aproape 100 de benzinării din reţeaua proprie să aibă implementat conceptul Fresh Corner. Acest concept este de fapt un magazin în incinta staţiilor de unde clienţii pot cumpăra brânzeturi sau mezeluri, chiar după ce au făcut un plin de carburant.

În acest moment, MOL are în România o reţea de peste 200 de puncte de alimentare prin care are o cotă de piaţă în retail de aproa­pe 19%.

„Grupul MOL are o reţea formată din peste 2.000 de benzinării, iar în România sunt peste 200 de benzinării MOL. Staţiile MOL beneficia­ză de spaţii de co­mer­cializare a produselor non-fuel (shop) în care clienţii au la dis­poziţie o gamă variată de produse de calitate. Conceptul Fresh Corner acordă o mai mare importanţă produselor alimentare proaspete şi cumpărăturilor pentru acasă. Am încheiat anul 2016 cu aproximativ 50 de benzinării în care a fost implementat acest concept, iar planul MOL România este de a avea 100 de astfel de puncte până la sfârşitul lui 2017“, au spus reprezentanţii MOL România.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO